Har du en ny spiller?

Hvad skal du huske?

I Lystrup Håndbold skal der være plads til alle. Derfor er det vigtigt, at nye spillere bliver budt varmt velkommen af både trænere og holdet.

• Nye spillere har mulighed for at prøvetræne.
  • Vi tilbyder 3 prøvetræninger, så de kan beslutte, om de vil starte med at spille håndbold hos os.
  • Spilleren kan dog ikke deltage i turneringskampe, før han/hun er indmeldt, og spillercertifikatet er indhentet eller oprettet.

Indmeldelse i klubben

Vi bruger Holdsport til at administrere alle vores medlemmer.

Spilleren eller forældrene skal:

• Tilmelde sig til Holdsport.dk
  • Melde sig ind i klubben via vores hjemmeside. Dette kan gøres ved at klikke på 'Tilmelding' i øverste højre hjørne på forsiden, eller direkte under det enkelte hold på hjemmesiden. TILMELD DIG HER
  • Hvis man tidligere har spillet i en anden klub, der også bruger Holdsport, er det muligt at overføre sin Holdsport-profil ved indmeldelsen.

Har du spørgsmål til tilmelding via Holdsport, kan du kontakte Simone herunder.

Profile Image
Simone Mastrup